Stående G

Jag tror (och hoppas) att sjukstugan hemma hos oss börja lida mot sitt slut! Pojkarna fick feber igen härom dan men idag vaknade de båda feberfria. Jag & V är feberfria men har ont halsen kvar, sen har V en släng av manlig förkylning oxå. Men förutom det så är vi friska! 


G har ju inte varit mycket frisk i sitt lilla liv, på fredag blir han tio månader. Men ändå så är han en sån glad liten kille! Aldrig långt ifrån ett skratt eller leende. 
Just nu är han inne i en gnällperiod. Vet inte om det är pga tänder för han dreglar sjukt mycket igen. Eller kanske separationsångest för han vill aaaaalltid vara i ens famn. Eller så är han väldigt trött för han sover rätt oroligt och är lättväckt nu för tiden, är ju mycket intryck jämt och överallt. Kan vara många olika saker. 
Men hursomhelst så räcker det med en lekfull blick mot honom så skiner han upp. 

Igår så ställde han sig upp helt själv, ordentligt! Tidigare har han ställt sig upp på knä bara men igår drog han sig upp mot badkaret och stod rakt med benen. Helt själv! Sen gjorde han samma sak mot kistan med leksaker. Och efter en stund gick han längst soffan. Snabba ryck! Det kommer nog inte dröja länge förrän han går i mellan saker, som typ soffan och soffbordet. 
Imorse reste han sig mot barnbordet, (japp, klockan är knappt 09:30 och jag skrev "imorse"). B kommer inte få ha några saker för sig själv alls snart, nu ställer han sina saker på borden för att G inte ska nå dom. Men snart går inte det heller hehe...

1
Festis

Så duktig kille och så ljuvligt söt i sina lockar.

Svar: Ja jag hoppas han får mina lockar!!😍
Mimmie