Mammans tur

Först blev B sjuk. Sen G. Och i söndags var det min tur. Gick och la mig med 37.9 och tänkte att jag behöver säkert bara sova så försvinner det. Jo tjena, febern har bara eskalerat sen dess trots att jag nästan inte gjort annat än sova. 

Två nätter i rad med feberfrossa. I natt sov jag för första gången i mitt vuxna liv med byxor och tshirt! Annars är jag en trosa/short med linnetjej. Men det fick jag ha under. Plus att jag hade två luvtröjor. Höll ändå på att förfrysa. 

Vaknade idag med 38.7. Har sovit och hostat om vartannat. Ringde läkaren eftersom det är dag 4 och tempen går upp istället för ned. Men så kan det tydligen bli ibland. Bara att härda ut. Och troligtvis avboka mitt & Vs bord på Pinchos på fredag när vi ska fira vår årsdag och alla hjärtans dag. För jag verkar då aldrig bli frisk.