Ö

På senare tid så har jag fått höra att jag verkar mycket gladare i livet. Mer uppåt på nåt vis. Vet inte om just det uttrycket stämmer men vad jag själv känner så känner jag ett lugn i livet. Man kan säga att sen jag blev två barnsmamma så har jag hittat hem. Och det är en otroligt skön och betryggande känsla för mig som haft en relativt jobbig uppväxt som aldrig gett mig inre lugn. Har känt mig mycket vilsen och osäker på mig själv och min omgivning. 


Men min omgivning har inte lika stor betydelse för mig längre. Jag, V och våra pojkar är en som en liten ö som jag stormtrivs i och det ger mig lugn inombords. Så länge jag har mina pojkar så spelar ingenting annat nån roll. Det är dom och vårt liv på vår lilla ö som jag lever för. Dom ger mig harmoni.
Och jag hoppas jag kan ge pojkarna samma lugn och lycka nu från start i deras liv, som dom gett mig det sen de kom in i mitt liv.