Kiadag

Som jag längtat! En energifyllande dag med min faster Kia. Vid 9-tiden kom hon och höll mig sällskap hemma, jag har tagit några föräldradagar för att vara "jour" för pojkarna på deras första förskoledagar medan V är bortrest. Så vi var hemma hos oss och bara va. Hur ofta gör man det nu förtiden?! ALDRIG! Vi båda slumrade till på soffan t.o.m. Lyxmys! 


Vi hämtade pojkarna vid 14, gick hem och åt mellis sen åkte vi till Toys R Us. Där sa Kia till pojkarna att de fick välja varsin leksak. G "valde" en små-barns-vänlig version av en Babushka docka. B har två stycken som han älskar och aldrig släpper, så nu fick lillebror en egen. Förhoppningsvis kan de samsas eller bara hålla sig till sin egna..... B satte ribban direkt och lånade Gs nya leksak och sa att G får låna hans nya leksaker oxå, ett dinosauriehuvud man sätter på handen och kulor. Vi åkte hem direkt efter och invigde leksakerna, pojkarna lekte mest med varandras leksaker än sina egna. Haha! Så typiskt barn. 
Åt Kias svingoda lasagne till middag, B sa att det är det godaste han vet. Har han verkligen aldrig sagt om min mat....... Sen blev det dans i vardagsrummet tills det närmade sig läggdags. Det var inte svårsövda barn idag :)


1
Kia

Underbar dag med de BÄSTA ❤️❤️

Svar: 😄❤️⭐️👍🏼
Mimmie