Bröllop

I fredags kom min kusin Linda och hennes dotter Elvira till oss för att bo hos oss tills på söndagen. Vs syster Malin skulle gifta sig på lördagen så då tyckte vi det kändes bäst om de kom och började leka med pojkarna redan på fredagen.  


Kl.13 skulle vigseln börja men pga regn blev det lite försenat, chansningen man får ta med utomhusbröllop i Sverige. Men även fast det regnade under typ halva vigseln så var det väldigt fint. 

Själva bröllopsmottagningen var super! Min V var toastmaster och en av Malins bästa kompisar var toastmadam. Det var många bra talare, god mat och en skön stämning. Jag vill inte vara på tur om att gifta mig efter dom för allt var verkligen hur bra som helst. Malin har sån känsla för detaljer och är väldigt petig så egentligen kunde man väl inte ha förväntat sig annat! 

Bröllopsfesten var... den var sjukt kul och LÄNGE! Vi kom hem vid 6:30 på morgonen så pojkarna hade precis vaknat när vi kom hem (var bra "väntetid" på de snälla människorna som skjutsade oxå). 
Så vi slängde oss i säng, sov till 12-tiden sen fick man rycka sig i kragen. Idag är tredje dagen efter bröllopet och jag är fortfarande sjukt trött...


Eftersom V va toastmaster så var han väldigt upptagen, så det tog en stund innan han hann ta en insta-bild med mig. Men den jag tog själv blev väldigt uppskattad av folk:)

1
Kia

Jag tycker du var vackrast av dem alla hjärtat!!!
Puss o kram

Svar: Åh men taack 😙❤️❤️❤️
Mimmie