Checkar ut

Idag har varit en lång dag. En låååååång dag. Vid 3 i natt vaknade G och var riktigt svår att söva om. Även fast det var Vs natt så är det svårt att inte bli väckt, och när väckarklockan är ställd på 4:20 så är det extra svårt att slappna av och somna om.. Så jag var snabb att stänga av larmet när väckarklockan ringde, gjorde mig i ordning och stack iväg för mitt andra och sista upplärningspass på Maxi Erikslund. Där körde jag 5:15 - 10. Jag ska vara på online avdelningen och plocka matkassar som folk beställer via nätet. Riktigt kul på det viset att man jobbar i ett team (ett kul gäng med majoritet av spralliga tjejer!), men man jobbar ändå själv mycket och så går man ca 2mil/arbetspass! Gratis träning ;) 

Tror verkligen jag kommer trivas där. 

Efter det arbetspasset mellanlandade jag hemma och pussade på G & V. Käkade lite, proppade i mig ipren & treo pga en sjujäkla huvudvärk. Tog t.o.m på mig mina glasögon, som jag aaaaaldrig brukar göra. Har inte så grovt synfel men nu var jag tvungen att ta alla möjliga medel för att bli av med huvudvärken. 
Sen började jag jobba på Grytan kl.11 och skulle ha kört till 20 men stämplade ut lite tidigare så jag skulle få hinna träffa B lite. Läsa godnatt bok och se han i hans fina nya pyjamas med dinosaurier på, han är helt frälst i dinosaurier just nu. 
Så nu är jag heeeelt slut i kropp och knopp! Imorgon är sista dagen på Grytan för mig, sen är jag en Maxi-tjej! Hej hej!



1
Kia

Snygging, både med och utan brillor. Kramis

Svar: Fasters tjej vet du 😘
Mimmie