1 års kalas

Påskdagen fick äran att ha vår lilla Gabbemans ett års kalas! Fast han fyller inte förrän imorn. 


Vi hade sagt öppet hus från kl.14 men alla var punktliga, så även fast jag lagt fram systemkameran så hann jag knappt ta nå bilder på fikat innan hälften var borta haha Men allt var lite kaosigt. G sov fortfarande middag när alla kom, jag glömde ta bilder på saker jag brukar vilja ta bilder på. Brandalarmet gick när V kom ut med födelsedagstårtan (hade både ett 1-ljus och tomtebloss) och G håller på att få en tand som drygar sig med honom så han var inte så glad som han brukar vara. Men det var trevligt ändå! 
G fick mycket fina presenter av alla. Våra får han imorgon. Och så fick han äta tårta, vi/jag trodde han skulle gojsa ordentligt med händerna men han tog det så lugnt och försiktigt. Tog en liten bit i taget med fingrarna, det var nog så gott så han ville äta försiktigt så han inte tappade. Jag gav han en sked efter en stund och han fortsätta äta lika fint. (Men när han fick lasagne till middag så var det inte lika noga, var lasagne ööööverallt!).

Imorgon är planen att två kompisar till G ska komma och fira honom. Men det är lite sjuklingstider verkar det som så vi får se. Måste iaf firas på nåt vis på självaste födelsedagen. Och hoppas han kommer gilla våra födelsedagspresenter.... 


1
Lina

Mäh 😐 vi vill ju också gå på kalas 😢😢😢

Svar: Det va bara våra familjer, inga kompisar. Men ni är välkomna på fika nån dag om ni vill☺️
Mimmie