1v blev det igen

Det blev totalt fem nätter på 64:an, och jag trodde max två. Snopet kan man säga. Återigen var man i karantän med Lilla G och fick inte lämna rummet. Snark. Men man märkte små, små förbättringar för varje dag. Och det gör vi fortfarande.
På söndagen fick vi permiss, vi åkte hem vid 15 men fick komma tillbaks för en inhalation vid 21 för att sen sova hemma och återigen komma tillbaks för inhalation vid 7-8 på morgonen och läkarkontroll. Vi fick även en "astmaspray" utskrivet på recept.
På onsdagen blev G helt utskriven (en vecka efter inskrivningen), han har fortfarande hosta och rossel kvar men det går åt rätt håll. Förkylningar tar ju ett tag att bli av med.

Tre nätter i rad så har han vaknat och hostat tills han har spytt min lilla kärlek. Tänk om man kunde byta med dom... Så sömnen är det verkligen brist på just nu. Tex i natt så sov G oroligt så han fick sova På mig. Han var vaken 4-5 och vid 6 kom B in och ville starta dagen. Kan säga att jag gått med stora, mörka solbrillor idag.
Därav brist på blogginlägg. Jag har mycket att skriva om, många tankar och fina bilder att dela med mig av. Men orken måste komma ikapp.
Tills vidare så får ni lite blandade bilder.