Gymmat

För första gången i år så har jag varit på gym och tränat! Tidigare har jag kört lite sporadiska hemmapass och promenerat mest, men nu jävlar kom man iväg! Tillsammans med min kära V dessutom! Vi har inte tränat tillsammans sen vi bodde i Avesta kom vi fram till... Väldigt tråkigt eftersom det är en av våra tre gemensamma hobbies. De andra två är spelkvällar och film. Det är typ det. Förutom våra barn såklart :)

B busade med sin farmor-bästis och G hängde med oss, han sov i babyskyddet hela tiden. Exemplariskt!
V körde sitt race för han är igång sen tidigare. Jag körde lite ditten och datten, provkörde lite och kände mig för. Fast jag kommer nog ha träningsvärk imorn ändå, är ju föööör kul att pusha sig lite extra "medan man ändå är där".
Imorn ska jag dit med en granne medan B är på förskolan. Min blodade tand vill ha mer!