Sex dagar kvar

Sen jag skrev på anställningspapprena så har jag känt mig alldeles tom. Det känns så fel. Så orättvist på något vis fastän jag vet att det inte är det. Det är ju så här livet är, så livet är orättvist iaf. Den har vi ju hört förut....

Har haft några todo's liggande som jag tog tag i idag. Fixade bak- och framsidan inför hösten som kommit, inga tillgängliga utemöbler där nu.
Tog sex månaders-bilder på G. La ut lite bebiskläder för salu, och lite annat som inte är bebisaktuellt längre. Handlade. Sen var det dags att hämta hem min älskade lilla B från fsk och gå hem till min mamma och fira henne då hon fyllt. Bakade en banankaka igår som vi hade med oss, kan ha varit den godaste banankakan jag ätit! Hittade receptet på ICA appen. Hur krämig som helst fastän den stått i kylen.

Resten av em/kvällen har varit familjemys. Jag och B tog ett bad, sen var det godnatt för G och då myste vi andra i sängen. Vi älskar att starta och börja dagen med "mych".

Underbara soffmyset imorse innan vi skulle till fsk. Gäller att passa på ❤️