Kinesisk tortyr

Nu kan man nästan räkna timmarna istället för dagarna tills jag ska börja jobba. Ett nytt kapitel för mig. Jag försöker att inte tänka på det för det blir som en mörk dimma i kroppen.
Pojkarna är väldigt duktiga på att inte få mig att tänka på nåt det. Eller nåt annat heller för den delen. De utsätter mig för en kinesisk tortyr, ni vet den där man inte får så mycket sömn.
Egentligen ska jag inte klaga, för de sover bra. Men som jag gnällt om förut så byter de av varandra. Fast vi har fått in en bra kvällsrutin så att komma i säng tidigt är ju inga problem längre...

18:15 är det läggning för G. Han sover fortfarande i spjälsängen bredvid mig, så han läggs ned där med sin kvällsflaska och somnar till den. Undertiden ligger jag & B (och V om han är hemma såklart) och myser i våran säng. Aka nedvarvning för B inför hans läggning, men det fattar ju inte han precis.
19-tiden är det B's sovtur. Alltid lika motvilligt, hur får man sin unge att gå och lägga sig utan tjaffs?? Kommer ju aldrig kunna flytta in G's säng om B ska fortsätta väsnas på det här sättet..
20-tiden senast så sover B, och då går jag och lägger mig. Det har tom hänt att jag lagt mig för att sova innan 20. Så tidigt kan det bli!
23-nånting brukar G vakna och vill egentligen bara ha lite kärlek. Ibland rapas. Lägger ned han i sin säng igen.
01-03 kommer B in och kryper ned tätt, tätt intill mig. Det är så mysigt. Och det är så hjärtskärande att bära tillbaka honom till sin säng så inte G ska väcka honom när han vaknar på morgonen.
02-04 vaknar G och är hungrig, och då har han ju inte ätit sen 18 så då får han en flaska. Han slukar den och somnar direkt. Jag lägger gosedjur som håller upp flaskan så jag är inte ens vaken medan han käkar. Haha!
05:30, en "magisk tid" nu förtiden. Antingen så vaknar G då och börjar skrikprata. Därför jag bär tillbaka B till sin säng, för han BEHÖVER sova till 06:30 Minst.
Därför har det varit väldigt drygt att B kommit in 05:30 och inte velat somna om de senaste dagarna. Han kommer in with a bang! Jag hoppar alltid till. Är mycket mysigare när han kommer in mitt i natten, då smyyyger han in. Men inte på morgonen. Är han vaken ska världen hörat. Så G väcks han med såklart och så är dagen igång, och nedräkningen till läggning har påbörjats.

Idag har jag varit sååå trött så jag spelat död och hoppats på att pojkarna ska härma mig och tvärslockna några timmar. Det gick inte....