Kiadag

Vid 7:30 fick jag ett sms av Kia att ytterdörren var låst, så då lämnade jag och B vår sovandes G i sängen och släppte in Kia. Hon hade med sig färskt bröd till frulle och en jätte god yoghurt tyckte B som gjorde sitt gottisläte.
När G vaknade gjorde vi oss i ordning och gick ut. Vi tog sikte på Nordanby Ängs nya lekpark och var där säkert en timma innan det blev det dags att gå hem för lunch. Kia hade lagat pannbiffar, kokt potatis och brunsås till oss. Sååååååå goda biffar!
Medan pojkarna sov middag tog Kia dom på en prommis medan jag var iväg och skrev på papper för nya jobbet... I fredags när det var bestämt kom mitt munsår som ett brev på posten. Det slår aldrig fel!
Resten av dagen höll vi oss inomhus och åt mellis, lekte, bakade en banankaka, byggde koja av vardagsrumsbordet och åt middag innan det var dags för Kia att åka hem.
En fartfylld och mysig dag. ❤️

1
Festis

Bästa dagarna när man får umgås med mina favvisar ❤️💙💚

Svar: Så är det!💕💕
Mimmie