Helt fantastisk

Sömnen denna vecka har varit katastrof. Så när B kom in strax innan FEM (!!!!) och inte ville somna, och att G vaknat varannan timma hela natten, så höll jag på att avlida. Vid såna tillfällen är hjälp GULD!
Jag är inte så duktig på att be om hjälp med pojkarna, men idag hörde jag av mig till pojkarnas farmor och hon kom som ett skott. B blev överlycklig när hon kom. Han vände sig inte ens om när de gick iväg utan ropade bara Hejdå mamma! Är sååå skönt att han har henne. En bästis-farmor som han VILL få vara ifred med ibland.

Det var tur att B fick vara med sin farmor, för G har inte varit rolig idag. Han har skrikgråtit nonstop, med 30 min sovpauser. Vet inte om det är tänderna eller nya medicinen för magen, spelar ju ingen roll egentligen för jag är maktlös oavsett.
Vid 1430 så somnade han på mig och sov i 2,5 tim. Så skönt att han fick vila lite. Det kan ha varit en bra medicin för när han vaknade så var han sitt glada jag igen. Skrattar, myser och är sitt fantastiska jag. Så allt är förlåtet och glömt. Efter en jobbig natt och förjävlig dag, så glömms allt det bort så fort han är glad. Min fantastiska lilla kärlek.

Har sagt till V att nu när han ska va pappaledig så får han inte glömma att säga till G att han är fantastisk! Minst en gång om sagen. För det är han. Helt fantastisk.