Erikslund x2

V har jobbat natt denna vecka så på dagarna, tills B slutat fsk så sover han. Och då har jag & G bilen! Yeees, vår bil är ÄNTLIGEN tillbaka! Tog bara tre (TRE!) månader. Byta topplock och motor är tydligen jävligt svårt att diagnosera och göra.
Hursomhelst!

Igår var mamma, jag & G på Erikslund och gjorde ärenden. Köpte vantar till B, pyjamaser till G och en födelsedagspresent till en söt liten rödtott. Impulsköpte en jätte söt kruka med en gullig elefant på till pojkarnas sovrum oxå. Jag har fått nån softspot i hjärtat för elefanter helt plötsligt. Helt underbara djur...

Idag åkte vi ut till Erikslund igen fast tillsammans med min kvinnliga kärlek Emelie och G's homie Nicolas. Började med brunch på ikea och sen lite shopping. Hittade en snygg huvtröja till B från HM, G fick en ny outfit från Kappahl, jag fick en tröja från Gina Tricot och V en jacka från Lager157. Fast den ville han inte ha, man kan tydligen ha tillräckligt med höstjackor tycker han. Skillnad på kvinnligt och manligt måste jag säga...

När vi hade lämnat av våra vänner hämtade vi B och åkte hem och väckte daddy V. Käkade mellis medan några grannar kom över och lekte. Sen åkte V på jobb och då tog jag & pojkarna en kvällsprommis med Elin. Börjar bli väääldigt kallt och mörkt på kvällarna nu så det gäller att passa på.

2
Lina

Elefanten på bilden ser gosig ut. Man vill ju krama typ 😊

Lina

Elefanten på bilden ser gosig ut. Man vill ju krama typ 😊

Svar: Eller hur! Och googlar man "bebis elefant" så dör man typ söthetsdöden!! 😍🐘
Mimmie