Dag 2

Förutom att man måste jobba helger så är nog det här med oregelbudna tider en rätt bra grej när man har barn. Om man är två vuxna. Som idag t.ex så jobbade jag 12-18 bara, det innebar att jag fick vara med mina pojkar heeela morgonen! Ända fram tills deras lunchtupplur, då var jag tvungen att gå. Sen sover dom lite (B sover i snitt ca 2tim och G varierar mellan 30
min (som är vanligast) upptill 2 tim (sällsynt!). När jag kom hem var det mysdags och sen sovtime. Så jag missade "bara" 4 tim med dom idag, hur många gör det på sin arbetsdag? Vanligast är väl typ 9 tim?
Kommer bli knepigt sen när V börjar jobba men det är ett senare problem. Nu tänker jag försöka njuta av det som är och känslan av att jag nästan får ha min kaka och äta den oxå!

Imorgon börjar jag inte förrän kl.19, jätte sent och det är bara ett upplärningspass så det är ingen tid jag kommer ha i framtiden. Så jag kommer få heeeeeela dagen med mina pojkar, sen vid B's läggdags så får de klara sig utan mig. Helt ok!

Mammahjärtat värker av saknad när jag är ifrån dom. Men men. Det är väl "nyttigt" på nå vis..........