Barty

Eftersom jag inte hade något 30års-schabrak när jag fyllde (är man höggravid så är man) så tyckte jag att jag förtjänade en tjejkväll, och den blev av igår! Jag fick t.o.m sova borta hos Sara så jag kunde koppla av och kul all in! Medan V & mina tjejers karlar var hos oss och hade kidsen. En alldeles rättvis fördelning.

Vi köpte jätte mycket sushi, 96 bitar till fyra tjejer. Tack restaurangchansen! Vi åt nog inte ens upp hälften.
Sen körde vi ett spel jag kom på, typ som "Vem vet mest" men istället för glödlampor var det små shots. Och så hade jag roligare kategorier än orginalet, typ Kända Hunkar och Vem Vid Bordet. Blev riktigt lyckat! Sen dansade vi loss i Saras vardagsrum innan vi gick till Hatten och dansade där tills fötterna sved. Sjukt trött i fötter, ben och huvudet idag.

Det var en riktigt kul kväll! En riktig skratt- & dans fest! Längtar redan tills jag fyller 31, för såhär kul orkar jag nog bara ha en gång per år.