6 månader

Min älskade lilla minsting. Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! Även fast du går igenom en jobbig fas just nu med tänderna så är du fortfarande en så glad liten kille.
En glad lite morsgris. När jag hade sovit borta och kom hem så såg det ut som att du verkligen hade saknat mig och blev sååå glad över att jag var hemma igen. Även fast du inte kan tidsbegrepp.

Du är så härligt gosig. När du vill "pussas" så tar du tag ordentligt i mina kinder och ger mig en riktig blöt och smaskig puss.
Du är väldigt pratglad. Det går inte att undvika när G is in the house! Att testa olika ljud och ljud nivåer just nu lägger du all din energi på. Du är liksom inte så aktiv. Om jag lägger ned dig på mage så rullar du gärna till rygg och ligger och gapar istället. Verkar inte alls nå sugen på att lära dig krypa eller så, baaaara prata. Men det är ingen fara, för det är absolut ingen brådska med att växa upp 💚