23 månader

Man kan ju lugnt säga att du är inne i en Nej-fas. Allt är nej, även om du vill nåt så säger du nej. Vilket gör det väldigt förvirrande för en annan 😂 Du har din mammas korta stubin när du inte vill nånting, men du är inte långt ifrån en skratt ändå. Så man kan säga att du har din mammas humörsvägningar oxå...

Men du är en sån charmig kille som överraskar oss med nånting nästan varje dag nu. I måndags t.ex fick du mig att skratta högt upprepade gånger.
Först på öppna förskola vid sångstunden. Alla satt i en cirkel och sjöng, och varje gång när en sång var slut (bara de första sångerna) så reste du dig upp och applåderade medan du ropade "Braaa!!"
Söthetsdöden på den kan jag ju säga.
Senare under dagen var vi på affären och du skreksjöng din favoritlåt "Daddy finger" så det hörde över hela affären. När vi sen kom hem till gården såg vi en okänd äldre kvinna, och du skrek "Stopp! Vänta"! Och kvinnan gjorde det, för nån sekund tills jag började skratta. Kunde verkligen inte hålla mig! Och hon skrattade lite med oss. Hur kan man göra annat när en sån lite söting ropar så efter en?

Så man kan lugnt säga att du snappar upp mycket med språket. Din pappa har t.o.m börjat påpekat när jag svär.... Hoppas han inte börjar med en såndär jävla Swear-yar. Då blir vi panka på nolltid!

1
Festis

Fina, roliga killen

Svar: Jaaa det är han ju faktiskt 😄
Mimmie