Black Friday

Dagarna går i ett och jag hinner inte med hälften av det jag vill. Igår va vi på Black Friday och fyndade lite. Köpte bl.a nya köksstolar. Jag reserverade som när G väckte 01:30 på natten, haha! Då fanns det bara nio kvar. Priset var 699kr men med rabatten var det 325kr, så det var en riktigt bra deal!
Vi köpte oxå en baklava till G, skor och tröja till mig & V, jag fick en ny vinterjacka oxå och B en ny bilbarnstol. Mycket pengar ut men det var ändå inköp vi behövde göra, så det hade varit ännu mer pengar ut om det inte vore för alla rabatter.

Efteråt adventspysslade jag & B lite, vi klädde lilla julgranen tillsammans och så hjälpte B mig plocka ur lådan med alla julsaker. V monterade stolarna undertiden och G hoppade hoppgungan, är typ där han är som nöjdast nu förtiden.
Kl.16:30 började jag jobba, var fullrulle där oxå så jag var heeelt slut när jag kom hem. Att startade dagen strax före 6 och komma i säng vid 22-23 varje dag börjar ta ut sin rätt..