Morrn, morrn!

Med kaffe i koppen och några riskakor i magen så väntar jag på att G ska vakna och att B ska äta upp sin frulle. Han är rätt matglad, särskilt till frulle. Och särskilt i jordgubbar. Eller "bubbar" som han säger.

Ett glas mjölk, 1-2 limpsmörgåsar och yoghurt är det vanligaste slinker ned. 

Igår hade vi Emelie och Nico på fm-besök. När jag öppnade dörren för att åka till dagis med B så stod de där och lyste upp med sin tillvaro i regnet. Tur att jag hade kokat kaffet redan så hon fick ta sig en kopp medan jag var borta.
När jag kom tillbaks stod ett födelsedagspaket på bordet tillsammans med jordgubbar och min favvo Vitamin Well. Det är kärlek det! 
Jag fick en beautybox som jag suktat efter, sååå kul! Nu ska jag få känna mig ung och fräsch igen :) 

Våra småkillar var vakna i stor sätt hela vår dejt. G chillade en del i babygymmet och Nico röjde i hoppgungan där han till slut somnade av en stund. Gullplutten!
Vid 13 somnade G och sov sen tre timmar, så jag och B fick leka och kela mycket när han kom hem.
Det var en mycket härlig fm. Kändes riktigt tomt och tråkigt när Emelie & Nico hade åkt, måste nog uppgradera vår veckliga dejt till 2-3 st per vecka istället..