Le sa jag!

Idag fyllde min extramamma år. Det är ett ex's mamma som jag inte kan släppa taget om i mitt hjärta. Mamman alltså! Haha! 

Jag skulle skicka en grattishälsning på facebook och ville ha med pojkarna på bild. Ville göra det lätt för mig så G fick vara på en egen bild och jag & B på samma. Jag slängde på mig ett leende på bilden men B ville inte le, han ville ha mobilen för sig själv och ville inte alls att jag skulle hålla i den. Men skam den som ger sig! Jag försökte få B att le genom att säga "Le!" medan jag log, tog t.o.m mitt finger i hans mungipa och försökte få han att le. Och DÅ verkade han fatta galoppen, haha! Han fejklog som fan, bet ihop med tänderna och "log". Min lilla tokstolle!

SötPipis 💙

1
Dee

Trevligt att se Benji le! Han brukar ju mest grymta åt mig haha

Svar: Hahaha han är lite svår flirtad bara😜
Mimmie