Som ett brev på posten

Även fast dagen avslutades på ett positivt vis med B så har dagen ändå känts tung. Är ju mycket som försigår i huvudet på mig nu när Mini kan komma närsomhelst samtidigt som man har en väldigt hängig liten Benjamin. 
Så detta fina vykort kunde inte komma lägligare! 

Tack underbara Jennie! 
Texten hon skrev behåller jag för mig själv ☺️

Vykort är så mycket mer personligare än sms, även fast såna såklart oxå är väldigt roliga att få! 
Men det är så tråkigt att man inte skickar fler vykort/post till varandra nu förtiden. Dom kan ju verkligen göra en glad! En liten gest kan ge så mycket glädje. Det gjorde det för mig idag iaf! 

Jennie & jag har typ setts två gånger (tror jag?) sen i somras. Väldigt tråkigt! Vi har ju så kul tillsammans och pratar om allt mellan himmel & jord. Tänk att föräldragruppen medförde sig nånting gott! 
Barnen har insjuknat om varandra och såna saker har kommit i vägen. Familjelivet helt enkelt. Därför är det så viktigt att man inte glömmer bort varandra, utan skickar små fina tankar och ord. Ba sådär!