Onsdag

Fr.o.m denna vecka kommer jag hålla en av dagarna då B är på förskolan ledigt. Som idag. Hade iiiingenting planerat medan B var på förskolan, så jag gjorde det jag hade för avsikt att göra: sova! Dagen innan var jag som en zombie. Att säga att jag var "trött" då räckte liksom inte, jag behövde en nytt och starkare ord för det. Gick på ren vilja och kaffe hela dagen. 

Så idag myste och sov jag & G. Var väldigt mysigt att bara få ha honom sådär, han som annars bara får haka på liksom.
Efter att vi hämtat B gick vi till murgrönans lekpark, Hanna och hennes mammakompisar skulle dit så vi hakade på. B höll sig lite på sin kant som vanligt så jag sprang efter honom, och G låg i vagnen och var så imponerad av vinden som blåste på löven på trädtopparna och buskarna. Mammorna blev imponerade på hur han bara låg där och var så nöjd. Min lilla stolthet.

Här fixar man lekdejt och han sitter för sig själv. Skulle döpt han till Ferdinand.

När vi går så ligger G ofta såhär och stirrar upp i suffletten. Den är inte helt täckande utan solljuset kommer in lite grann, så det blir nog typ som en stjärnhimmel där inne. Och att se solljuset röra sig är väldigt intressant. 

Hem och käkade middag. Sen ville B ut igen, han visade det lite diskret som ni kan se på bilden under :) Hur kan man säga nej? Nog för att vi skulle gå ut men ändå...