1♡ Veckor

Jag tycker att tio veckor låter så mycket mer än 2,5 månad. När B var tio veckor så trodde jag att jag skulle minnas varenda lilla grej han gjorde, men jag minns ingenting. Tur man har bloggen och kan titta tillbaka!

Lilla Gabbe-mannen är nog den mest lättsamma bebis jag vet. Alltid nöjd och glad, om han skriker så går det att göra nånting åt: göd eller söv. Annars trivs han med allt, är inte långt ifrån prat eller skratt. Jag älskar att få honom att skratta så han får visa upp sin lilla skrattgrop som han har på sin vänstra kind.
Sängmobilen är fortfarande intressant, han är tröttmössa på förmiddagar, har upptäckt sina händer och nu börjar vissa kläder i strl.62 bli försmå. Men bara på längden, även fast du är en liten tjöckis så fyller du inte riktigt ut dom. Inte än iaf :)

1
Festis

Gullefjun