Dag 5

Sex saker jag gör varje dag

1. Vaknar tillsammans med min mysiga son

2. Fantiserar om att få sova en hel natt plus en hel morgon, kanske till kl.10-11? Även om B skulle sova borta så skulle jag ändå vakna på natten av rutin, men jag skulle nog kunna sova till 10.

3. Promenerar med Maya. Ibland med musik i öronen, det är sååå härligt. Längtar tills hon och jag kan gå skogspromenader som vi gjorde förut. 

4. Fixar disken. Varenda jävla dag. Jag kan inte låta den stå! Tycker hela köket känns stökigt då. Sen har vi ju diskmaskin och det går ju fort att plocka i/ur. Man är bara så jävla lat.

5. Har sångstund med B. Varenda dag! Han har en sångpåse med olika figurer i, och varje dag kommer han med sångpåsen till mig. Så vill han att jag ska hålla den medan han tar upp en figur och så ska jag sjunga en passande låt. Ibland bjuder han till på en dans!

6. Har kvällsmys med V. Varje kväll kollar vi på någon serie eller film tillsammans och bara är. Självklart är Maya med, hon ligger ihopkurad som en köttbulle vid mina ben oftast. 

1
Festis

Det mesta verkar ju vara bra och mysiga saker. Tänk va lyckligt lottad man är som kan räkna upp flera saker som gör en lycklig VARJE dag hjärtat.

Svar: Jaa, hemskt att man tar dom förgivet bara🙈
Mimmie