Benjamin's rum

Gardinerna jag beställde till vårat sovrum går verkligen inte för sig. Tyckte inte alls att de stämde överens med beskrivning och bild. Men B's gardiner blev jätte lyckade! Färgmatchningen med hans matta är perfekt, och det kommer verkligen bli mörkt i rummet under sommarnätterna. Är t.o.m så att jag kan tycka att det redan Nu gör rummet lite förmörkt, att det drar ned det ljusa. Tur att vi har vita väggar. Förutom väggen bakom dörren där det är en Marvels superhjältar-tapet.
Sen är ju gardinen förlång, som det alltid är. Alla gardiner har såna där knutar för jag orkar inte fixa det. Har fortfarande inte strykit en enda gardin sen vi flytta in, och det behövs egentligen.... 

Hur som haver! Hans rum börjar äntligen kännas hyffsat klart och som ett barnrum. Ska bara upp med lite tavlor. Och göra ett "garage" till elbilen han fick i födelsedagspresent. Ska bli ett garage kombinerat som ett legobord. Det blir skit bra när allt är klart! Tror jag. 

Trots fondväggen med Marvels superhjältar så har vi Nalle Puh tema, som vi påbörjade på Hemdal. Vi ville väl egentligen avsluta det temat och börja med superhjältar, men presenter från nära och kära tyckte annat :) 

3
Renée

Kör med fållfix/strykband så slipper du sy och greja med gardinerna ;)

Svar: Haha tack, jag har det hemma men inte ens det orkar jag haha 🙈😂 man får skämmas!
Mimmie

Anonym

Haha! Jaha det är på den nivån. Okej då blir nästa tips att muta någon annan att göra det 😝

Svar: Hahaha jaaa 🙈 Jag kan tyvärr inte laga langos som Lina men jag kanske kan muta dig med nåt annat?!😜😂
Mimmie

Anonym

HAHA jag som ringer mamma så fort det har med mina gardiner att göra, tror jag är den sämsta att muta på den punkten 😂😂

Svar: Kan jag få din mammas nr? Hahaha!!😂 skojar bara!
Mimmie