Barn, barn, barn

Tänk va barntokig man blivit sen man själv fick barn. Minns att jag sa till min mamma när jag tog studenten att jag inte ville ha nå barn, har liksom aldrig klickat så bra med barn. Har inte vetat hur jag ska bete mig eller vad man ska säga. 
Men sen man själv fick barn så ändrades allt. Skyller på V. Ville inte ha barn förrän jag träffade han. Då ville jag ha hans barn. 

Idag fick vi besök av våra grannar. Våra barn går i samma förskola, vi möttes på inskolningssamtalet. Både jag & mamman Nathalie kände igen varandra sen tidigare. Sen tonåren då vi båda är "grytabarn". Efter samtalet åkte man hem och då sprang vi på varandra på vår innegård. Sammanträffande! 
Så nu går hennes dotter Alexandra på Benjamins avdelning, hon är bara två månader äldre än B. Och för typ två veckor sen fick dom tillökning i familjen, en liten pojke! Som kommer vara ca två månader äldre än våran lilla kille. Sammanträffande, sammanträffande! Väldigt kul att vi bor på samma gård, bor snett mitt emot varandra. Tror det kan bli en riktigt härlig sommar. 

Lilla Lionel. Är ju van med "bjässen" B så var tvungen att lägga en banan bredvid han när jag mms:a V så han skulle få en storleksuppfattning. Haha! 

Jag & Nathalie drack te i köket. När det blev förtyst i vardagsrummet kikade jag ut och såg dessa två titta på tv i soffan. Andra gången jag tittade så tvångskramade Alexandra Benjamin samtidigt som hon nästan höll strypgrepp, haha! Benjamin var inte lika road som jag haha!

1
Natalie

Sötnosar! 😍

Svar: Eller hur, bananen har inte en chans 😂
Mimmie