Lucia

G sov genom HELA natten. Han vaknade till vid 2-tiden men somnade om av sig själv. Vid 5-tiden fick han välling, sen vid 6:30 hade han sovit färdigt. Vilket va väldigt synd för B och jag låg och morgonmyste. Han låg typ på mig och gnuggade in sig så mycket han bara kunde. Absolut det bästa sättet att vakna på. 


När vi kom till nere våningen så bjöd B mig på frukost. Stekt ägg, majskolv, "godiiii" och kaffe stod framdukat. Men jag fick bara ta kaffe och godiiii. Min typ av frukost! 
Sen åt vi pappas frukost, öppnade paket nr.13 i adventskalendern och sen skulle B till förskolan. 



Hans avdelning skulle inte lussa utan bli lussade för, men vi slängde med en tomteluva utifall att. Men G vill prova först såklart :) 



Sen fick G ta ett bad i ett handfat för första gången. Va skit svårt att ta bild men va ju tvungen! B har bild från sitt första bad där. Och det ska va rättvist. 



Sen drog jag till jobbet. Älskar att jobba inom handels såhär års. Kaos kaos kaaaaaos!! Fullrulle hela tiden men ändå så är det ingen som lackar pga långa köer och krångel. Iaf inte de flesta. De har förståelse för sånt såhär års. 

På mina raster så fick jag snapchats av V och bilder av grannen som hade playdejt med mina pojkar. Sånt uppskattas :)