Lite så

Dagarna flyger verkligen förbi nu. Det är så mycket som händer och mycket att göra! På jobbet är det typ kaos hela tiden pga julhandeln. Jag är på flera olika avdelningar och multitaskar och lär mig. Samtidigt som jag är med och i stort sätt leder ett projekt på jobbet som tar fart redan den andra veckan på det nya året. Ska bli riktigt kul och det är såååå spännande! Men det tar jag mer om sen. 


På fritiden försöker jag umgås med mina killar så mycket jag bara kan! Just nu älskar B att dansa i vardagsrummet eller lägga pussel, så det gör vi mest. Gs sjätte tand har ploppat ut och han kommer nog krypa vilken dag som helst nu. Han är så duktig på att ta sig fram, han står TYP i krypposition. Han har en klumpfot som är i vägen, bara han får bort den så kommer det ta fart! 

I helgen kom Linda och Elvira och sov hos oss. V var på födelsedagsfest hos sin syster men jag bangade i sista stund. Hade verkligen ingen energi till det efter att ha jobbat tolv dagar i streck. Så Linda och jag kollade på nostalgifilmen Den oändliga resan, fast vi pladdrade mest. Vi pladdrade ända tills klockan va typ ett! Minns inte sist jag va uppe så sent?! 
Vi hann även med lite lek i snön och en liten mini-julafton. Pojkarna fick så mycket fint! G fick två tröjor och en pyjamas, B fick play dough redskap och en Spiderman tshirt. Sen fick de även ärva massa pussel, memory och innebandy mål. Riktigt kul!

Hann även med två kalas på söndagen. Bs kompis Nova fyllde fyra år och hade kalas på Leos Lekland. Så han och jag åkte dit medan V & G åkte till Vs guddotter och kalasade där tills vi joinade dom. 

Leos är verkligen stort och även fast vi varit där flera gånger så upptäckte vi nya saker. Vi hade t.ex inte gått på nån av hängbroarna som finns. Och ska jag va ärlig så trodde jag inte B skulle våga gå över nån, men tji fick jag! Men han vågade inte hälsa på lejonet Leo. Även fast det var stooooora ögon och snabba fötter dit.