Speed update

När hann det gå två veckor sen sist jag bloggade?! Tiden bara flyger iväg... Det är fullrulla från tidig morgon till kvällen, jag är igång heeeela tiden men känner aldrig att jag hinner med nånting. Och att jag alltid ligger efter med allt. Hinner aldrig ikapp i hemmet.

Vad har hänt sen sist då? Hmmm...
Jag har förlängt mina ögonfransar (bye bye mascara! Helloooo att vara redo för att carpa diemen så fort man vaknar). Gabriel blev 18 veckor i söndags. I lördags var jag & V på 30 års fest hos grannen, då sov B hos sin farmor och Gabbe sov hemma med Kia. Allt gick så bra så!
Jag har möblerat om så pojkarna har ett gemensamt sovrum och ett lekrum nu, det är tredje natten nu och än så länge går det bra. Gabbes ena gudmor/min kusin Linda har varit på besök och sovit här. Och äntligen har vi fått reda på vad det är för fel på bilen (efter typ tre månader...) och det kommer "bara" kosta typ 10-13000kr att fixa. Blir cykel resten av livet. Eller en sån där hoverboard.
Ska försöka sova nu, kanske gråta mig själv till sömns så lakanen blir rena. Då spar vi ju in lite på vattenkostnaderna.