Hallprojekt

Gjorde en to do-lista på projekt här hemma för ett tag sen, och att måla om våra hallmöbler stod på topp tre. Tänkte måla om dom när vi köpte dom, i höstas förra året.

Färg inhandlades och målningen började. Glömde ta förebilder men det var i utnött massivt trä, möblerna är från ikea serien Leksvik. De blev lite ljusare än tänkt men det får'la duga!
Pälsen på är temporär. Kanske. Ursprungsidén är att limma dit nån typ av matta då det är mycket "huggmärken" och det är nice att ha nåt mjukt att sitta på, för vi sitter där när vi tar på oss (B) skorna. Vi får bo in oss och se!

Nu är jag på jakt efter en bra hallmatta. Lätt att hålla ren (barnvagnen är där) och.... ja, det är typ det mest väsentliga.

3
Klara

En bra matta för barnvagn och barnsmuts är att köpa matta på metervara på Bauhaus. Såna du kan ha på balkongen oxå. Då kan du täcka så mycket golvyta du själv vill.

Svar: Men va smart! Tack för tipset! Jag tänkte på plastmatta på Rusta bara. Men det där ska jag absolut kolla upp först 😊👍🏼
Mimmie

Renée

Håller med om matta från Bauhaus. Då kan du skära till den så den passet perfekt i hallen 👍🏻

Svar: Värst drömmattan! 😄
Mimmie

R

Annars har Ikea en schysst som heter "'morum" som ska tåla endel, finns i tre storlekar har jag för mig.

Svar: Ska kollas upp direkt! Tack!
Mimmie