Leklanddebut

Vid kl.11 idag hämtade Lina & Ian upp mig & Lilla B för att åka till Leos Lekland! Jag & B hade aldrig varit där så vi var väldigt spända. Skönt att åka dit mitt i veckan också nu när de flesta börjat jobba igen. Det var praktiskt taget tomt på folk! 

Vi testade bollhav, två olika ruschkanor och massa annat skoj. Bollhav var en skräckblandad förtjusning! Han älskar ju bollar Lilla B, men att nästan dränkas bland dom var lite läskigt. Men fick man sitta i mammas knä gick det galant.
Efteråt åkte slocknade småkillarna, men inte så länge. När vi dukade fram fika hemma hos oss så kände de doften av jordgubbspaj och vaknade till liv, så vare fullt ös igen! 

Nu ligger vi iaf nedbäddade. B sover gott och har fått sitt torsdagsbad så han är skinande ren till helgen. Jag ligger och funderar på om jag ska joina B eller invänta V som är i Sthlm och kollar fotboll. Men vi vet nog alla vilket alternativ jag tar ;)

Vet vad vi ska göra nästa gång Daddy V är ledig en vardag! För en helgdag tänker jag då iiiinte åka dit till...

1
Festis

Förstår att lilla juvelen var trött igår kväll. Hoppas du tog tillfället i akt att sova du också hjärtat. Kram o ha en toppendag

Svar:
Mimmie