"Iamin"

Även idag har Benjamin, Ian och Jack haft en playdate! Lilla B var så ivrig så han vakna redan 5:40.... 
Det va tredje gången denna vecka B & Ian hade en playdate. Inte för att det fattar sånt men det är kul att det redan är kompisar! Om så omedvetet. 

Ska bli kul och se när de växer upp om hur olika eller lika de blir. Redan nu är de väldigt olika. Som jag och Lina. Till utseende så tycker vissa att vi är lika, att vi lika gärna kunde vara systrar. Sen har vi lika störtskön humor, och i en diskussion så kan vi tycka olika men ändå komma fram till samma poäng. 
Annars är vi nog väldigt olika. Hon älskar vinbladsdolmar, jag skulle aldrig röra det ens. Hon gillar gammeldagsa saker, gärna möbler och inredning i teak. Jag gillar vitt. När iPhonen kom så hade hon kvar sin nokia vars främsta egenskap var T9 och typ en 3.2 megapixel kamera. Jag gillar nya saker, out with old and in with the new. Det nya kommer av en anledning!
Lina är grym på att spara, jag är grym på att slösa. Lina kan gå och handla i sina flanellpyjamas byxor, min gräns går vid mjukisbyxor. Men Lina är så skön, hon bryr sig inte om vad andra tycker - alls! I jämförelse med henne så bryr jag mig för mycket. 
Lina vet också alltid vad man ska säga. Både på gott och ont, ibland kan man vilja få höra nåt bra men får ett retsamt skämt som respons... Men när man är riktigt nere, och allt känns mörkt och trösten känns out of reach så lyckas hon alltid finna de rätta orden. Medan en annan är fast i klyschan "du kan alltid prata med mig". 

Trots våra olikheter så är vi ändå riktigt bra vänner. Och har varit det i snart tolv år! And going strong ;) 
Jag hoppas på att B & Ian blir bra vänner. Om de inte blir lika bra vänner som mig och Lina så är det lite tråkigt, men jag hoppas iaf att de finner en sån vän i livet. 

💙💙
3
Dee

Det där var jättefint skrivet av dig Mimmie// Dennis

Svar: Tack ☺️ Det va egentligen meningen att inlägget bara skulle handla om Ian & B... men det får det bli en annan gång tydligen!:)
Mimmie

Lina

Men... *brööööl* 😭 vad du är fin, min älskade vän ❤❤❤

Svar: Du är!! ❤️💜💝
Mimmie

Lina

Angående nokian så är det den bästa telefon jag någonsin haft. Rejäla doningar. Stor sorg att den började bli dement på slutet. Undrar om man ska ta fram och damma av den. För ja. Jag har sparat den 😂

Svar: Har du SPARAT DEN?! 😂😂😂 I should have known... 😄
Mimmie