Sista inlägget som 28

Minns när man var liten och det var som sprall i hela kroppen redan en vecka innan ens födelsedag. Och när man skulle sova kvällen innan var det omöjligt att somna! När jag var liten förstod mig verkligen inte på vuxna som inte va såå exalterade över sin födelsedag. Tyckte dom var tråkiga och att de tappat barnasinnet.
Nu är jag själv där. Inte ett dugg exalterad. Jag har blivit gammal och tråkig. Missade totalt dagen i skolan när de delade ut Pippi Långstrumps krumelurpiller. 

Imorgon är jag ensammen hela dagen, sen på em kommer min faster och våran Bosse och hälsar på, det är dagens höjdpunkt ♡ Lite senare ramlar det in fotbollsnördar för att glo på en match. Inte så konstigt att man inte är exalterad? :P 
Fast jag tycker att det är lite roligt att fylla år, för det är bara då alla man tycker om hamnar under ett och samma tak. Det får mig alltid att le tills käkarna värker.

Får iaf spendera hela dagen med det bästa jag har!

1
Festis

Godingar

Svar:
Mimmie