Söker bäckenbens doktor

I födelsedagspresent fick jag Olga Rönnbergs bok Mammafitness, och jag blev riktigt ivrig med att få sätta igång! Det var lite jobbigt med uppförsbackar den första tiden efter graviditeten, men det gick ju över. Så jag tyckte att mitt bäcken hade återhämtat sig bra så nu skulle jag ta tag i coren och mammamagen.  
Började med uppvärmningen, jag var försiktig. Sen skulle jag göra höftlyft, och på första lyftet small det till i bäckenet! Det bara small till! Tänkte att "shit nu har mitt bäckenben hoppat ur led eller nåt", haha! Låg still ett tag på golvet. Rörde lite på mig, och jag var hel och oskadd. Men det gjorde ont. 
Tog mig försiktigt igenom resten av passet, men jag körde klart det. 

Det var i tisdags och idag har jag fortfarande ont! Skulle lyfta på benet och raka benen i duschen tidigare idag, det ville sig icket. Gick även till Hälla fram o tillbaks med Jennie & Adele, och på vägen dit gjorde det sig påmint. Jävligt tråkigt! Vet inte riktigt vad jag ska göra? Tips mottages! 

Benjamin & Adele på babyrytmiken i torsdags, och idag var de på utflykt till Hälla där de åt lunch och sen shoppade. Under shoppingen skrämde Adele slag på Benjamin med sina höga toner. Dom är redan som ett gammalt gift par ;)

1
Carro

Dags att söka upp en doktor kanske ;) ? Kanske behöver röntgen av bäckenet om du fortfarande har ont :/

Svar: Näää... så illa ska det inte behöva vara... :P
Mimmie