Flitiga fossingar

Vet inte alls hur jag tänkte när jag planerade denna dag. Tror inte jag tänkte alls. Det har blivit väääldigt mycket att gå iaf! 

Destination 1: Lämnade hemmet strax efter kl.10 för att gå till BVC och MVC. Benjamin skulle till barnläkaren och få hjälp med att sluta spy så mycket. Vi fick recept på en tablett han ska ta och om 1-2 veckor ska han förhoppningsvis inte vara nån "Happy Spitter" som de kallade hans åkomma förr i tiden. Nej, barnläkaren var inte ung ;) 
Efteråt var jag in till MVC och sen vidare till apoteket.

Destination 2: Gick hem och tog en liten promenad med Maya.

Destination 3: Hade bokat in en lunchdejt med tre av mina gamla BK-tjejer på Kajens Café. Det är en bit att gå, och när det blåste som fan och kom småregn så blev jag lagom glad när det var fullproppat. Inte ett bord ledigt. Knepigt nog att hitta ett bord för fyra och två barnvagnar. Så då gick vi till stan istället. Jag gick, de andra hade bil. 

Destination 4: Vi luncha ca två timmar, och jag passade på att uträtta lite ärenden innan jag gick hem. Och då blev det en till tur med Mayson! 
Nu tänker jag passa på och vila ögonen tillsammans med Benjamin ♡


Va rätt duktig på att komma ihåg att sätta på och stänga av Runkeeper appen!