Paraplyvagn

Barnvagnen som vi haft sen vi kom hem med Lilla B från BB är jag heeelt förälskad i. Den har ALLT! Jag har iofs ingenting att jämföra med, men det finns ingenting jag känner jag saknar på den. Den är snygg, lättkörd och har måååånga fina finesser så Lilla B ska ha det så bra som möjligt.
Men. Precis som med alla barnvagnar så kan det ju bli rätt bökigt och stökigt när det gäller att få den i och ur bilen. Det går bra och den kan nog inte vara smidigare på nåt vis, så vill vi att det ska gå smidigare så är vi tvugna att köpa en mindre vagn. Och det har vi nu gjort!

En s.k. paraplyvagn som främst är tänkt att ha i bilen. Så smidig! Hade inte ro att leta efter en begagnad som skulle ha de finesser jag ville ha. Bl.a. flera nivåer på ryggläget (för när B sover) och att däcken fram ska ha alternativet till låsta, för jag älskar de svängbara vi har på vår riktiga barnvagn. Är så himla lättkört och smidigt. 
Så det fick bli denna, en s.k. Trille BabyTrold Sprinter. Hitta den på extrapris och googla fram rabatter så det blev inte så farligt ändå :)


Väl ute på testturen med Maya så började det självklart småregna. Fastän det typ inte var nå moln! Hur är det möjligt?! Men även fast Lilla B satt framåtvänd för första gången och fick lite regn på sig så va han lika glad som alltid. Inte ett pip från min Pipis ♡