Sovpositioner

Ligger bredvid Lilla B som precis har somnat. Jag ligger alltid kvar en stund utifall att han vaknar till. Gullhjärtat mitt ♡
Såg en grej på fb idag, om olika sovpositioner alla föräldrar känner till typ. Eller iaf kan känna igen sig i. Det fanns tio olika och tre av de är rätt standard för oss!

1. Det är såhär det börjar. Lilla B ligger o fladdrar emellan oss. Utgångsläget är alltid bredvid mig då det är jag som tar upp honom från spjälsängen när han vaknar. 

2. Sen fladdrar han över mot Daddy V. Fast han ligger faktiskt och sparkar honom i ryggen och inte mig, som bilden visar. Mig liggar han och gnussar mot ♡ 

3. Och självklart ligger Maya med i sängen hela tiden! Antingen emellan oss eller vid mina fötter.


Det är inte så konstigt att kroppen känner sig som en påse skridskor när man vaknar.