Sängmobil

Idag fick jag ett projekt gjort! Har ett Nalle Puh- & Manchester United tema i Lilla B's rum, främst Nalle Puh om jag ska vara ärlig. Det är ju liksom ett barnrum. Så idag har jag gjort om B's mobil som han har ovanför sängen. En säng som står i ett rum han inte använder än..
Jag intog mammarollen med nål & tråd i högsta hugg, har nog inte hållt i en synål sen 2005. Och skulle man kunna se stygnen förstår man varför. Men helheten blev ju bra :)
 
FÖRE
Den är köpt på Ullared
 

EFTER
Puh-pimpad!
 
 Tjuvkik på en bit av hans rum :) Har fler bilder men nu vakna B.
 
3
Festis

Åh va fint. Du är händig du hjärtat. Kram, ses snart

Svar: taack :)
Mimmie

Lina

Vad gulligt!!!

Svar: taack! :) Blev riktigt nöjd!
Mimmie

Marita

Hej vart har du hittat mönsterna på nalle puh och hans vänner försöker få tag på dom. Skriv gärna till mig [email protected]

Svar: Mönstren på vadå? Inlägget du kommenterar på är rätt gammalt så mycket troligt att jag inte minns
Mimmie