Finfin fredag

Idag bestämde jag mig för att skita i allt som har med träning o göra tills nästa vecka. Ville bara få ha en gofredag utan ångest och krav. 

Så det blev en tripp till frissan för att putsa topparna, är så lite som behövs för att göra stor skillnad. Och det behövdes göras NÅN skillnad! Jag va lite nervös men B sov igenom hela klippningen. Nojjar väldigt mycket i onödan känns det som :)
Efteråt hälsade vi på min lilla farmor och fick gomat. Stekt sill och potatis! Bästis Festis var oxå där, så Lilla B vaknade och visade då sitt vanliga glada jag ♡
Sen tog vi en prommis hem där jag fick sova en hel timma på soffan! Fantastiskt skönt. Powernaps är verkligen mirakelkurer nu för tin. 
På kvällen åt vi tacos med B's lilla farmor och njöt av underhållningen som bestod av B himself. En riktigt mysig och avkopplande fredag!

Japp, jag älskar min son och mitt liv kretsar kring honom♥

1
Anonym

Vilken underbar bild ❤️

Svar: Tack ♡ !
Mimmie