Tjejkväll

Imorse lämnade jag & Lilla B vår V på station, han skulle iväg på nån jobbgrej. Om du läser detta älskling så har jag lyssnat på vad det var, men glömt bort den jätteintressanta detaljen..
Så idag har vi roat oss med att träffa Lina & Ian. Vi skulle ha badat i Sundängen men då inte ens vädergudarna vill se mig i bikini så blev det en tripp till Erikslund istället. Köpte en par fina byxor till B och en bday present till en liten kille som fyller ett år snart! ;) 

Efteråt tog vi en fika hos Bs morfar innan vi åkte hem. När vi var hemma dröjde det inte länge förrän min faster kom på besök! Hon hade med sig gottis till alla. Maya fick hundben, B fick majsringar och jag fick en blåbärssmoothie! Den skulle ge en energikick enligt receptet. Mycket välbehövligt! 
När Lilla B hade somnat så satt vi och tjattra i soffan med ett varsitt glas smoothie. Kändes nästan som det va en fredagskväll och vi tog ett glas vin :) Men tillslut fick jag be kvinnan va tyst för det blev läggdags för mig oxå. Så good night people! 

Lilla B fick också smaka blåbärssmoothie.
Smaskens vare!

1
Festis

Det var såååå mysigt med lite tjejpladder i soffan. Vaknade några gånger att att lille B lät lite men det är väl ens kvinnliga hörselspröt som slår till....... Somnade om direkt så det var inga problem alls.
Kram, ses ikväll igen

Svar: Jaahaaa.. ja mellan typ 00-02 va det inget som dög. Trodde jag skulle bli knäpp!
Mimmie