Fasters Dag

Idag hade min faster tagit en semesterdag från jobbet för att leka med mig & Lilla B. Hon sov t.o.m över här i natt också så vi skulle starta dagen tillsammans ♡
Vi käkade frulle och packade sen ihop för att åka till Löga och bada! Minns inte sist jag var där. Vi plaskade lite i mini kids poolen, som jag trodde skulle ha rätt varmt vatten men det hade samma temp som de andra bassängerna. Så jävla typiskt, när man äntligen har en anledning och FÅR vara i kids poolen. 
Lilla B tyckte inte mini kids poolen med vatten till hans smal ben va nå kul utan ville bara till poolen bredvid där de större barnen var. Och såklart fick han det! 
Sen blev det mellis- & fika dags, packade ihop och duschade efter det. B va jätte trött för han brukar bara va vaken va 2-2,5 tim efter att han vaknat, men nu var vi inne på fjärde timman. Så han somna innan vi ens hann lämna parkeringen sen när han satt i bilen. Sen sov han i tre timmar! Tuffen. Inte lätt efter en bökig natt och sen få bada. 

Efter tuppluren så hämtade vi upp min farmor och åkte till ikea för att käka lunch, med vid den tiden var det snarare munch. Efteråt släppte faster av oss hemma och tackade för sig. 
Undra vad vi ska hitta på för bus nästa gång!

1
Festis

Det var en helt underbar dag frånsett från en liten händelse...... och lite fläderdricka..........
Puss på er godingar
Det måste bli en liknande dag inom snar framtid.

Svar: och jaa, SNAAART!!
Mimmie