Mammalyx

Drömde en massa dumt, vakna med huvudvärk och kände mig allmänt kinkig. Jag låg själv i sängen och hade fått lyxen till en sovmorgon, riiiktigt skönt. Lilla Maya kom upp till ansiktet och ville mysa, skönt med just us girls i sängen.
En kort stund efter hör vi ett par tunga steg i trappen, och ett "Nej Benjamin, låt bli. Benjamin, nej.". Då är det V som kommer upp med frukost till mig :) Wihooo!! Frukost på säääängeeen!! Och inte vilken frulle som helst, utan bananpannkakor!! Huuur goda som helst. Benjamin blev nog sugen för han hade försökt knyckt några på vägen uppför trappen ;) Han lyckades dock få blåbär på handen och sen på sin nya vita nalle puh-pyjamas... 

Sovmorgon OCH frukost på sängen med familjen! En fantastisk start på dagen ♡

1
Anonym

Jag tror din man behöver umgås med min ! Varken sovmorgon eller frukost på sängen på 9månader haha
/en avundsjuk mamma haha :)

Svar: Haha, jag får be V starta en "se & lär" blogg till andra karlar ;P
Mimmie