Ljudbok, pod & bok

Som vanligt är jag väldigt seg med att hänga med. Sen till festen så att säga! Men det här med ljudböcker och poddar är fantastiskt. 
På kvällarna har jag nu börjat lyssna på Femtio nyanser triologin. Eller jag har läst den första boken, men nu på kvällarna så lyssnar jag på den andra. Det är väldigt mysigt att släcka, lägg sig ned och bara lyssna och leva sig in. 

Sen, på hundpromenaden idag, lyssnade jag på min första pod. Relationspodden med Bingo & Katrin, en så himla kul pod! De tänker sååå olika, jag undrar om det håller sams om NÅT i sitt privatliv?! Är skit kul att lyssna på hur de resonerar och diskuterar, och skrattretande nog så känner jag igen mig själv och V. Som säkert många andra lyssnare gör. 
Längtar till morgonpromenaden imorgon, ska "luslyssna" igenom alla deras poddar!

Men jag har inte gett upp böcker helt. Det är mysigt och har sin charm att kura in sig under en filt i soffan med vovvarna vid sig. Håller faktiskt på och läser Stora boken om barn. Har bara lite svårt att komma till ro med att läsa och få in texten jag läser, mina tankar skenar lätt iväg på annat så jag får läsa samma stycke om och om igen.. Mycket lättare att lyssna av nån anledning.


Avancerar och lyssnar på engelska. Den du!