Pall projektet

Skrev för ett tag sen om att vi hade köpt tyg för att klä om en amningskudde, och att en pall skulle kläs om. Minns inte om jag skrev att tyget till pallen var från en kudde? En kudde jag hittade på ÖoB, så den fick sprättas och häftas fast på undersidan. Ni ser hela kudden som den ska vara i gungstolen. 
Amningskudden är inte riktigt klar än, men pallen är klar och blev jätte fin! Pallen och rummet blev direkt barnvänligare, plus att det nya tyget matchar in bättre i rummet ;) Tycker kuddarna matchar bra ihop med den gröna mattan, och sen är de röda strecken i stjärnorna i kuddarna som pricken över i:et! Det fångar ju upp själva fotbollstemat (Manchester United). Lite överkurs med detaljfixering när det är ett barnrum, men jag är ju som jag är ;) 
 
Ursäkta att det är lite olika färger på bilderna, de är dagsljus på den vänstra bilden och den högra tog jag alldeles nyss.
 
En liten glimt i vårt barnrum :) Barnvagnen får stå där pga platsbrist...
1
Sara W

Åhhhh vad fint det blev!!! Lillprinsen kommer nig trivas tokbra därinne! <3

Svar: taaack! :) blev riktigt nöjd!
Mimmie