Åhléns

Hej hej!! Nää jag har inte dött. Främst lidigt av bloggtorka, trötthet och i måndags så började jag mitt vikariat på Åhléns. Tänkte att jag skulle ta en bild på mig själv på första dagen på Åhléns här i Avesta och jämföra med min första dag på Åhléns i Skellefte. Men hade såna groteska påsar under ögonen och håret lever sitt egna liv nu förtiden så det sket sig... Och ingen bild är ju rättvis mot min bild från Åhléns i Skellefte. 

Jag och Rebecka på kassascenen. Det va första gången jag träffade henne, och det visade sig att hon va barndomsbästis med min gullgranne Elin. 
Småstäder, what can I say :)
1
Elin

Åååh vilka snyggingar!!! Snacka om att jag blev glad av att se mina två favoritbrudar på kassadisken!!! Så borde det alltid vara <3 hihi

Svar: Haha jaa då skulle du veta vart vi höll hus 24/7 ;P
Mimmie