Fasters tjej

Igår fyllde min söta lilla farmor år, så dagen till ära så åkte jag och Maya in för att gratta henne. Vi gjorde en maskopi tillsammans med min fantastiska faster och sa inget till farmor om att jag skulle komma, så hon blev glatt överraskad när hon öppnade dörren :)

Sen har jag spenderat all tid med faster. Vi hade lite pyjamasmys igår kväll, pratade till ögonen sved och man fick kämpa för att hålla dem öppna. Idag har hon tagit ut en semesterdag för att umgås med mig & Maya. Det är kärlek det! <3 Så nu håller vi på och smälter vår brakfrulle för att snart gå och träna. Så hiiiimla kul att få träna tillsammans med någon, främst någon som står en så nära. Min faster är inte bara min faster. Hon är en av mina bästa vänner samtidigt som hon är som min extramamma. 


Hon är så underbart snäll min faster som frågar vad jag äter nu medan jag går efter kostschemat. Hon fixar och donar och skämmer bort mig <3
1
Festis

Du är så go du! Tack för alla fina ord. Och jag är så himla glad att få vara en del av ditt liv, följa dig och dina val. Jag njuter!!!Du är sååå bra och oerhört värdefull för mig. Det får inte dröja för länge till nästa pyjamasmys.