Buckle up sissypant

Hjärnan är blank och jag känner mig rätt så menlös. En näve lyckopiller vore inte fel just nu! Men eftersom det inte ligger o skräpar här nånstans så försökte jag gaska upp mig på annat vis: hitta tillbaks till mina rutiner! För jag är ju en sån nörd som gillar det. Att ligga och skräpa på soffan en dag eller två funkar, men längre än det så blir jag som deprimerad. 

Så ut på ärenden, lite shopping och hämtade ut ett paket från fitnessguru. Sanslöst bra leveranstid där! Vid kl.14 igår gjorde jag beställningen och idag vid 11 kom ett sms från posten att jag har ett paket att hämta ut. Inte ens 24h tog det, imponerande! 
Sen mötte jag upp V, vi shoppade lite på Team Sportia (ääälskar linnet ni ser på bilden längre ned). Jag köpte det och ett annat träningslinne efter att ha lämnat tillbaks smyckena jag fick av V i alla hjärtans dag present. That's right, jag föredrar träningskläder för smycken!;) Träningslinnena är från North Bend, har ett sånt helsvart och det är mitt absoluta favoritträningslinne! Sitter så jääävulskt skönt och är så himla najs kvalité. It's top noch!



Inte bästa bildkvalitén men det där rosa är halvt genomskinligt, skit coolt!