En helt vanlig måndag

Nu ligger jag nedbäddad och är redo för att få somna. Maya ligger redan och sover, drömmer garanterat då hon gnyr och "skäller". Såååå sööööt!

Jag får ofta frågor om hur och vad jag äter när jag räknar kalorier, och idag har ni fått se en typisk Mimmiedag! Förutom att jag inte visat när jag tog en Zoo-klubba. Va ba tvungen ;) inga farliga kalorier där, ca 40 kcal i den. Sämre för gaddarna! Klockrent när man är sötsugen för en klubba varar ju så länge.
Och som ni vet så använder jag mig av en app som räknar kalorierna. Är faktiskt inte så drygt som det låter/verkar. Men det orkar jag inte gå in på här och nu, nåt får ni fan ta reda på själva ;)

God natt!



Hela mina dag blev 987 kalorier.
Väldigt lite då jag har som "regel" att äta kring 1300 för en hälsosam och stabil viktnedgång. Skyller på den sena frukosten som inte blev förrän 12..