#NC1month

För typ 2v sen hittade jag en tjej på instgram som heter Fitnessunni. En träningsglad matälskare som startat en utmaning kallad "NC1month". Vilket innebär att man inte ska äta godis, fel kolhydrater eller dricka alkohol under en hel månad. Hon har oxå lagt upp väldigt inspirerande före- och efterbilder på hennes avklarade NC1month's, gå in och kika! 

Ni har säkert redan fattat att jag har satt en count down till den sista november på att köra NC1month. Eftersom jag dricker alkohol rätt sällan så är inte det någon utmaning, så på den fronten kommer jag fortsätta som jag redan gör. Fel kolhydrater äter jag i stort sätt bara på cheat days, så den får oxå åka med på denna utmaning utan problem. Men godiset. Mitt kääära plockgodis och min underbara choklad!! DÄR är min utmaning.

Varför jag valde att köra denna utmaning nu är för att det blivit mycket godis på senaste tiden, plus att snart äre december. Och den månaden innebär ju julbord, kola, knäck, tomteskum, lussekatter och allt möjligt gott! Så det är lika bra att hålla igen ordentligt tills dess och återgå till cheat days :) 

Nån som vill haka på?!


Har nog tagit mig vatten över huvudet..